Penningmeester bestuur

Omschrijving

Bestuursfunctie; aanleiding voor deze vacature is het komende vertrek van de huidige penningmeester. Je bent verantwoordelijk voor de betalingen, de bewaking en de voortgang van de financiële zaken van de Stichting.
Bij het secretariaat kan een uitgebreide omschrijving worden aangevraagd.

Werkadres nvt
Locatie Doetinchem
Werksoort Bestuur
Doelgroep Minima
Werkdagen/tijden Vrij in te vullen; iedere 1e dinsdagmiddag van de maand overleg van bestuur en coördinatoren.
Aantal werkuren Enkele uren per week
Periode/ inzet flexibel
Gewenste opleiding HBO
Bijzondere voorwaarden De financiële middelen van het PAD komen uit diverse bronnen. Partners zijn kerken, de Gemeente en andere fondsen. Het PAD beheert tevens een eigen ‘kinderfonds’. Daarnaast voert het PAD de financiële administratie voor een aantal gelieerde organisaties. Alle transacties vinden plaats via de bank.
Inwerk methode/ begeleiding Er zal een kennismakingsgesprek plaatsvinden met de huidige boekhouder en twee leden van het bestuur. De huidige penningmeester draagt zorg voor een inwerkperiode.
Overige bijzonderheden Enige kennis over regelgeving en administratie in het sociale domein is een pré.
Wij bieden scholing Nee
Onkostenvergoeding Ja
Verzekering Nee
Vrijwilligerscontract Nee
Getuigschrift/ certificaat Ja
Aantal gezochte vrijwilligers 1

Het is niet mogelijk om op deze vacature te reageren zonder dat je ingelogd bent. Klik op onderstaande button om in te loggen of een account aan te maken.

Aanmelden/inloggen
Vacature printen
Platform Armoedebestrijding Doetinchem (PAD)

Burgemeester Van Nispenstraat 21
7001 BS Doetinchem

Contactpersoon

Peter Bob Peerenboom

Bekijk organisatie